Ausschreibung: Vertragsverwaltung - NO-Tromsø Vertragsverwaltung Verwaltungssoftwarepaket Softwarepaket für das Beschaffungswesen Dienstprogramme für Softwarepakete Beschaffungsberatung Dokument Nr...: 570402-2019 (ID: 2019120209370604135) Veröffentlicht: 02.12.2019 * NO-Tromsø: Vertragsverwaltung 2019/S 232/2019 570402 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Tromsø Kommune Nationale Identifikationsnummer: 940101808 Postanschrift: Rådhusgata 2 Ort: Tromsø NUTS-Code: NO Postleitzahl: 9299 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Linn-Mari Efraimsen Rasch E-Mail: [6]linn-mari.e.rasch@tromso.kommune.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.tromso.kommune.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Prequalification for a Competition for Electronic Tools for a Tender Management System [KGV] and a Contract Administration System [KAV] II.1.2)CPV-Code Hauptteil 79994000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The contracting authority shall procure an electronic tool for holding competitions and contract administration, which shall contribute to the municipality having the best possible efficient electronic work processes for the procurements and contracts areas. Click here: [11]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 000 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48219300 48490000 48700000 79418000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO072 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The objective of the tender competition is to enter into a contract for a total solution that shall be used by everyone who implement procurement processes in the municipality, by professional resources that participate in procurement processes and for resources with contract administration responsibilities and any other resources. A detailed description of the delivery is given in SSA-L (the government standard terms and conditions) Appendix 1 and Appendix 1B. Note that Tromsø Municipality wants to shorten the deadline for tenders for this competition. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 000 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: 1 + 1 + 1 + 1 + 1 years. II.2.9)Angabe zur Beschränkung der Zahl der Bewerber, die zur Angebotsabgabe bzw. Teilnahme aufgefordert werden Geplante Mindestzahl: 3 Höchstzahl: 5 Objektive Kriterien für die Auswahl der begrenzten Zahl von Bewerbern: See the selection criterion in the pre-qualification documentation. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: Option for 1 + 1 + 1 + 1 + 1 year. II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Verhandlungsverfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.5)Angaben zur Verhandlung IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/01/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Nord-Troms tingrett Ort: Tromsø Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/11/2019 References 6. mailto:linn-mari.e.rasch@tromso.kommune.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/112628012.aspx 8. http://www.tromso.kommune.no/ 9. https://permalink.mercell.com/112628012.aspx 10. https://permalink.mercell.com/112628012.aspx 11. https://permalink.mercell.com/112628012.aspx OT: 02/12/2019 S232 Services - Contract notice - Competitive procedure with negotiation Norway-Tromsø: Contract administration services 2019/S 232-570402 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Tromsø Kommune National registration number: 940101808 Postal address: Rådhusgata 2 Town: Tromsø NUTS code: NO Postal code: 9299 Country: Norway Contact person: Linn-Mari Efraimsen Rasch E-mail: [6]linn-mari.e.rasch@tromso.kommune.no Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.tromso.kommune.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Prequalification for a Competition for Electronic Tools for a Tender Management System [KGV] and a Contract Administration System [KAV] II.1.2)Main CPV code 79994000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The contracting authority shall procure an electronic tool for holding competitions and contract administration, which shall contribute to the municipality having the best possible efficient electronic work processes for the procurements and contracts areas. Click here: [11]https://permalink.mercell.com/112628012.aspx II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 2 000 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 48219300 48490000 48700000 79418000 II.2.3)Place of performance NUTS code: NO072 II.2.4)Description of the procurement: The objective of the tender competition is to enter into a contract for a total solution that shall be used by everyone who implement procurement processes in the municipality, by professional resources that participate in procurement processes and for resources with contract administration responsibilities and any other resources. A detailed description of the delivery is given in SSA-L (the government standard terms and conditions) Appendix 1 and Appendix 1B. Note that Tromsø Municipality wants to shorten the deadline for tenders for this competition. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 2 000 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: 1 + 1 + 1 + 1 + 1 years. II.2.9)Information about the limits on the number of candidates to be invited Envisaged minimum number: 3 Maximum number: 5 Objective criteria for choosing the limited number of candidates: See the selection criterion in the pre-qualification documentation. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: Option for 1 + 1 + 1 + 1 + 1 year. II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers III.1.2)Economic and financial standing III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Competitive procedure with negotiation IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.5)Information about negotiation IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 03/01/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 3 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Nord-Troms tingrett Town: Tromsø Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 29/11/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de