Ausschreibungen und Aufträge: Kraftfahrzeuge für den Transport von weniger als 10 Personen - UK-Huddersfield Kraftfahrzeuge für den Transport von weniger als 10 Personen Kraftfahrzeuge für die Beförderung von zehn oder mehr Personen Hilfs- und Nebentätigkeiten im Bereich Verkehr; Reisebürodienste Transport- und Beförderungsdienstleistungen (außer Abfalltransport) Straßentransport/-beförderung Personensonderbeförderung (Straße) Bedarfspersonenbeförderung Vermietung von Fahrzeugen zur Personenbeförderung mit Fahrer Dokument Nr...: 569669-2019 (ID: 2019120209273703448) Veröffentlicht: 02.12.2019 * UK-Huddersfield: Kraftfahrzeuge für den Transport von weniger als 10 Personen 2019/S 232/2019 569669 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: The Council of the Borough of Kirklees Postanschrift: High Street Ort: Huddersfield, West Yorkshire NUTS-Code: UKE44 Postleitzahl: HD1 2EY Land: Vereinigtes Königreich Kontaktstelle(n): Judith Anderson Passenger Transport Team Manager E-Mail: [17]judith.anderson@kirklees.gov.uk Telefon: +44 1484221000 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [18]http://www.kirklees.gov.uk Adresse des Beschafferprofils: [19]https://www.yortender.co.uk I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from Dynamic Purchasing System for the Provision of Passenger Transport Services Referenznummer der Bekanntmachung: KMCPRP-109-010 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34115200 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The contracting authority has established a dynamic purchasing system (DPS) for the provision of passenger transport services (the Service or Services) under which interested economic operators can become eligible to bid to provide specific service contracts or Routes. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 1 122 964.40 GBP II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34115200 34120000 63000000 60000000 60100000 60130000 60140000 60170000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKE44 Hauptort der Ausführung: Kirklees. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The Council is responsible for arranging home to school transport to schools and colleges for children and young people with special education needs (SEN) and disabilities. In addition, the Council also arranges transport for respite/short breaks and for adults to attend local day centres. Overall the service comprises over 400 000 journeys annually. The Councils Home to school transport service employs approximately 130 passenger assistants who ensure that children and adults are safely and comfortably transported to various locations within, and on occasions outside, the Kirklees District. The Council must secure continued provision of these services and has established the DPS to enable all types of relevant businesses to apply to be admitted to an approved list of operators, members of which shall be invited from time to time to compete for the award of specific contracts to supply these services. The services comprise of the following requirements: (a) route transportation of children/adults/passenger assistants to schools, colleges and day centre locations and other venues, and either back home again or to another designated point as specifically set out in each route sheet/instruction; (b) interim cover of new journeys which are likely to continue for some time and which may eventually be converted into routes at the discretion of the Council; (c) emergency provision for urgent service requirements at short notice; (d) ad-hoc provision for occasional service requirements. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Nichtoffenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Ein dynamisches Beschaffungssystem wurde eingerichtet IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [20]2018/S 099-226215 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP467 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Atif Mukhtar Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 14 200.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP493-TP495-TP498 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: B & H Travel Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 169 690.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP481-TP491-TP494 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Fenay Bridge Taxis Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 105 790.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP499 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Mann Travel Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 31 946.45 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP460-TP464-TP479-TP486-TP470-TP497 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Metro Cars Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 174 837.50 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP500 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Minibus Services Ort: Dewsbury NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 63 900.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP501 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Minicoach Services Ort: Dewsbury NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 17 395.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP461-TP466-TP472-TP473-TP475-TP484-TP487-TP482-TP496 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Mount Taxis Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 181 050.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP462-TP465-TP477-TP478-TP489-TP490 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Oakwell Taxis Ort: Birstall NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 147 680.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP468 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Piphill Cars Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 16 997.40 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP643-TP471-TP476-TP483-TP492 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Salmon Cars Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 105 048.05 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: FC010-TP469-TP474-TP480-TP485-TP488 Bezeichnung des Auftrags: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 21 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 21 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Skelmanthorpe Cars Ort: Huddersfield NUTS-Code: UKE44 Land: Vereinigtes Königreich Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 94 430.00 GBP V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: High Court of England and Wales Ort: N/A Land: Vereinigtes Königreich VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: In accordance with Regulation 86 (Notices of decisions to award a contract or conclude a framework), Regulation 87 (standstill periods) and Chapter 6 (Applications to Court) of the Public Contracts Regulations 2015 (SI 2015/102), the contracting authority incorporated a minimum ten (10) calendar day standstill period at the point that information on the award of the contract was communicated to economic operators. This period allowed any unsuccessful economic operator(s) to seek further debriefing from the contracting authority before the award of the contract to the successful economic operators. Such additional information should be requested from the address at Sections I.1) and I.3) of this Notice above. If an appeal regarding the award of the contract has not been successfully resolved, then the Public Contracts Regulations 2015 (SI 2015/102) provide for aggrieved parties who have been harmed or are at risk of harm by a breach of the rules to take action in the High Court (England, Wales and Northern Ireland). Any such action must be started within thirty (30) days beginning with the date when the aggrieved party first knew or sought to have grounds for starting the proceedings had arisen. The Court may extend the time limited for starting proceedings where the Court considers that there is a good reason for doing so, but not so as to permit proceedings to be started more than three (3) months after that date. Where the contract has not been awarded, the Court may order the setting aside of the award decision or order the contracting authority to amend any document and may award damages. If however the contract has been awarded, the Court may only award damages or, where the contract award procedures have not been followed correctly, declare the contract to be ineffective. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/11/2019 References 17. mailto:judith.anderson@kirklees.gov.uk?subject=TED 18. http://www.kirklees.gov.uk/ 19. https://www.yortender.co.uk/ 20. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:226215-2018:TEXT:DE:HTML OT: 02/12/2019 S232 Services - Contract award notice - Restricted procedure United Kingdom-Huddersfield: Motor vehicles for the transport of fewer than 10 persons 2019/S 232-569669 Contract award notice Results of the procurement procedure Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: The Council of the Borough of Kirklees Postal address: High Street Town: Huddersfield, West Yorkshire NUTS code: UKE44 Postal code: HD1 2EY Country: United Kingdom Contact person: Judith Anderson Passenger Transport Team Manager E-mail: [17]judith.anderson@kirklees.gov.uk Telephone: +44 1484221000 Internet address(es): Main address: [18]http://www.kirklees.gov.uk Address of the buyer profile: [19]https://www.yortender.co.uk I.2)Information about joint procurement I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from Dynamic Purchasing System for the Provision of Passenger Transport Services Reference number: KMCPRP-109-010 II.1.2)Main CPV code 34115200 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The contracting authority has established a dynamic purchasing system (DPS) for the provision of passenger transport services (the Service or Services) under which interested economic operators can become eligible to bid to provide specific service contracts or Routes. II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.1.7)Total value of the procurement (excluding VAT) Value excluding VAT: 1 122 964.40 GBP II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 34115200 34120000 63000000 60000000 60100000 60130000 60140000 60170000 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKE44 Main site or place of performance: Kirklees. II.2.4)Description of the procurement: The Council is responsible for arranging home to school transport to schools and colleges for children and young people with special education needs (SEN) and disabilities. In addition, the Council also arranges transport for respite/short breaks and for adults to attend local day centres. Overall the service comprises over 400 000 journeys annually. The Councils Home to school transport service employs approximately 130 passenger assistants who ensure that children and adults are safely and comfortably transported to various locations within, and on occasions outside, the Kirklees District. The Council must secure continued provision of these services and has established the DPS to enable all types of relevant businesses to apply to be admitted to an approved list of operators, members of which shall be invited from time to time to compete for the award of specific contracts to supply these services. The services comprise of the following requirements: (a) route transportation of children/adults/passenger assistants to schools, colleges and day centre locations and other venues, and either back home again or to another designated point as specifically set out in each route sheet/instruction; (b) interim cover of new journeys which are likely to continue for some time and which may eventually be converted into routes at the discretion of the Council; (c) emergency provision for urgent service requirements at short notice; (d) ad-hoc provision for occasional service requirements. II.2.5)Award criteria Price II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Restricted procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system A dynamic purchasing system was set up IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure Notice number in the OJ S: [20]2018/S 099-226215 IV.2.8)Information about termination of dynamic purchasing system IV.2.9)Information about termination of call for competition in the form of a prior information notice Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP467 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Atif Mukhtar Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 14 200.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP493-TP495-TP498 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: B & H Travel Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 169 690.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP481-TP491-TP494 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Fenay Bridge Taxis Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 105 790.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP499 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Mann Travel Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 31 946.45 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP460-TP464-TP479-TP486-TP470-TP497 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Metro Cars Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 174 837.50 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP500 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Minibus Services Town: Dewsbury NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 63 900.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP501 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Minicoach Services Town: Dewsbury NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 17 395.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP461-TP466-TP472-TP473-TP475-TP484-TP487-TP482-TP496 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Mount Taxis Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 181 050.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP462-TP465-TP477-TP478-TP489-TP490 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Oakwell Taxis Town: Birstall NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 147 680.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP468 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Piphill Cars Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 16 997.40 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP643-TP471-TP476-TP483-TP492 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Salmon Cars Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 105 048.05 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section V: Award of contract Contract No: FC010-TP469-TP474-TP480-TP485-TP488 Title: KMCPRP-109-010 Further Competition from the Dynamic Purchasing System for Passenger Transport Services A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 01/11/2019 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 21 Number of tenders received from SMEs: 21 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 0 Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0 Number of tenders received by electronic means: 21 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Skelmanthorpe Cars Town: Huddersfield NUTS code: UKE44 Country: United Kingdom The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 94 430.00 GBP V.2.5)Information about subcontracting Section VI: Complementary information VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: High Court of England and Wales Town: N/A Country: United Kingdom VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: In accordance with Regulation 86 (Notices of decisions to award a contract or conclude a framework), Regulation 87 (standstill periods) and Chapter 6 (Applications to Court) of the Public Contracts Regulations 2015 (SI 2015/102), the contracting authority incorporated a minimum ten (10) calendar day standstill period at the point that information on the award of the contract was communicated to economic operators. This period allowed any unsuccessful economic operator(s) to seek further debriefing from the contracting authority before the award of the contract to the successful economic operators. Such additional information should be requested from the address at Sections I.1) and I.3) of this Notice above. If an appeal regarding the award of the contract has not been successfully resolved, then the Public Contracts Regulations 2015 (SI 2015/102) provide for aggrieved parties who have been harmed or are at risk of harm by a breach of the rules to take action in the High Court (England, Wales and Northern Ireland). Any such action must be started within thirty (30) days beginning with the date when the aggrieved party first knew or sought to have grounds for starting the proceedings had arisen. The Court may extend the time limited for starting proceedings where the Court considers that there is a good reason for doing so, but not so as to permit proceedings to be started more than three (3) months after that date. Where the contract has not been awarded, the Court may order the setting aside of the award decision or order the contracting authority to amend any document and may award damages. If however the contract has been awarded, the Court may only award damages or, where the contract award procedures have not been followed correctly, declare the contract to be ineffective. VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 28/11/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de