Ausschreibung: Bauinstallationsarbeiten - UK-Tonypandy Bauinstallationsarbeiten Baufertigstellung Umbau von Gebäuden Baubeschläge Errichtung von Zäunen Installation von Zäunen, Geländern und Sicherheitseinrichtungen Schmiedearbeiten Bauleistungen im Hochbau Zufahrtsrampen Bauarbeiten für Wohnhäuser Ausbau von Gebäuden Innenausstattungsgegenstände Treppenaufzüge Aufzüge Installation von Elektroanlagen Installation von Aufzügen und Rolltreppen Sonstige Elektroinstallationsarbeiten Installation von Aufzügen Hebezeuge und Fördermittel sowie Teile Hebevorrichtungen für den Sektor der Gesundheitsfürsorge Installation von elektrischen und mechanischen Einrichtungen Elektroinstallationsarbeiten Installation von elektrischen Kabeln Installateurarbeiten Wasserinstallationsarbeiten Installation von Sanitäreinrichtungen Dokument Nr...: 568109-2019 (ID: 2019120209034101878) Veröffentlicht: 02.12.2019 * UK-Tonypandy: Bauinstallationsarbeiten 2019/S 232/2019 568109 Auftragsbekanntmachung Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Rhondda Cynon Taf CBC Postanschrift: The Pavilions, Clydach Vale Ort: Tonypandy NUTS-Code: UKL15 Postleitzahl: CF40 2XX Land: Vereinigtes Königreich Kontaktstelle(n): Jemma Downes E-Mail: [6]purchasing@rctcbc.gov.uk Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.rctcbc.gov.uk/ Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=A A0276 I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://etenderwales.bravosolution.co.uk Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://etenderwales.bravosolution.co.uk Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [11]https://etenderwales.bravosolution.co.uk I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Disabled Adaptations and Repairs Framework Referenznummer der Bekanntmachung: RCT/CE/S029/19 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45300000 II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Disabled adaptations and repairs. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 20 000 000.00 GBP II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 1: General Building Work (below 25 000 GBP) Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45300000 45400000 45262700 44115000 45342000 45340000 71550000 45210000 34953000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category of work covers building work ranging from large external ramps and steps, internal alterations, small extensions etc below the 25 000 GBP limit. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 2: General Building Work (Over 25 000 GBP) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45400000 45300000 45211100 45262800 45262700 44115000 44115800 45342000 45340000 71550000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category of work covers large scale adaptation and renovation projects that could include complete house refurbishment and new extensions. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 4: Stair Lifts Only Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45300000 45400000 44115600 42416100 45311000 45313000 45317000 45313100 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category covers the installation of all types of stairlift, together with any minimal ancillary work to facilitate the lift installation. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 5: Vertical Lifts Only Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45400000 45300000 42400000 33192600 45311000 51100000 45317000 45311200 45311100 42416100 44115600 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category covers the installation of all types of internal or external vertical lift, together with all ancillary preparation work. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 3: Plumbing Work Only Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45330000 45300000 45400000 45332200 45332400 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category of work is predominantly looking at adaptations to existing bathrooms, with installations of level access showers and all associated works such as tiling, non-slip floor covering, etc. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 6: Minor Works of Adaption Up To a Value of 600 GBP Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45300000 45400000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKL15 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: This category covers all types of urgent minor works such as grab rails and handrails installations, key safes, small ramps, etc. Further information is available in the tender documents. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 100 Preis - Gewichtung: 0 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 12 months. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Further detail is available in the tender documents. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: As per tender documents. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 43 IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/01/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 07/01/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: Note: the authority is using eTenderwales to carry out this procurement process. To obtain further information record your interest on Sell2Wales at [12]https://www.sell2wales.gov.wales/search/search_switch.aspx?ID=97722 The Contracting Authority does not intend to include any community benefit requirements in this contract for the following reason: Community Benefits does not apply due to the structure of the framework. Alternative considerations to economic and social support have been included within the tender documents. (WA Ref:97722) The buyer considers that this contract is suitable for consortia. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Rhondda Cynon Taf CBC Postanschrift: The Pavilions, Clydach Vale Ort: Tonypandy Postleitzahl: CF40 2XX Land: Vereinigtes Königreich Internet-Adresse: [13]http://www.rctcbc.gov.uk/ VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Any contract award will be conditional on the Contract being approved in accordance with the Councils internal procedures and the Council being generally able to proceed and will allow the statutory period of a minimum of 10 calendar days to elapse before sending confirmation of contract award to the successful tenderer. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/11/2019 References 6. mailto:purchasing@rctcbc.gov.uk?subject=TED 7. http://www.rctcbc.gov.uk/ 8. https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA0276 9. https://etenderwales.bravosolution.co.uk/ 10. https://etenderwales.bravosolution.co.uk/ 11. https://etenderwales.bravosolution.co.uk/ 12. https://www.sell2wales.gov.wales/search/search_switch.aspx?ID=97722 13. http://www.rctcbc.gov.uk/ OT: 02/12/2019 S232 Works - Contract notice - Open procedure United Kingdom-Tonypandy: Building installation work 2019/S 232-568109 Contract notice Works Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Rhondda Cynon Taf CBC Postal address: The Pavilions, Clydach Vale Town: Tonypandy NUTS code: UKL15 Postal code: CF40 2XX Country: United Kingdom Contact person: Jemma Downes E-mail: [6]purchasing@rctcbc.gov.uk Internet address(es): Main address: [7]http://www.rctcbc.gov.uk/ Address of the buyer profile: [8]https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=A A0276 I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://etenderwales.bravosolution.co.uk Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://etenderwales.bravosolution.co.uk Electronic communication requires the use of tools and devices that are not generally available. Unrestricted and full direct access to these tools and devices is possible, free of charge, at: [11]https://etenderwales.bravosolution.co.uk I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Disabled Adaptations and Repairs Framework Reference number: RCT/CE/S029/19 II.1.2)Main CPV code 45300000 II.1.3)Type of contract Works II.1.4)Short description: Disabled adaptations and repairs. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 20 000 000.00 GBP II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: yes Tenders may be submitted for all lots II.2)Description II.2.1)Title: Lot 1: General Building Work (below 25 000 GBP) Lot No: 1 II.2.2)Additional CPV code(s) 45300000 45400000 45262700 44115000 45342000 45340000 71550000 45210000 34953000 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category of work covers building work ranging from large external ramps and steps, internal alterations, small extensions etc below the 25 000 GBP limit. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Lot 2: General Building Work (Over 25 000 GBP) Lot No: 2 II.2.2)Additional CPV code(s) 45400000 45300000 45211100 45262800 45262700 44115000 44115800 45342000 45340000 71550000 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category of work covers large scale adaptation and renovation projects that could include complete house refurbishment and new extensions. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Lot 4: Stair Lifts Only Lot No: 4 II.2.2)Additional CPV code(s) 45300000 45400000 44115600 42416100 45311000 45313000 45317000 45313100 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category covers the installation of all types of stairlift, together with any minimal ancillary work to facilitate the lift installation. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Lot 5: Vertical Lifts Only Lot No: 5 II.2.2)Additional CPV code(s) 45400000 45300000 42400000 33192600 45311000 51100000 45317000 45311200 45311100 42416100 44115600 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category covers the installation of all types of internal or external vertical lift, together with all ancillary preparation work. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Lot 3: Plumbing Work Only Lot No: 3 II.2.2)Additional CPV code(s) 45330000 45300000 45400000 45332200 45332400 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category of work is predominantly looking at adaptations to existing bathrooms, with installations of level access showers and all associated works such as tiling, non-slip floor covering, etc. Further detail is available in the tender documents. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Lot 6: Minor Works of Adaption Up To a Value of 600 GBP Lot No: 6 II.2.2)Additional CPV code(s) 45300000 45400000 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKL15 II.2.4)Description of the procurement: This category covers all types of urgent minor works such as grab rails and handrails installations, key safes, small ramps, etc. Further information is available in the tender documents. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 100 Price - Weighting: 0 II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 12 months. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Further detail is available in the tender documents. III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: As per tender documents. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with several operators Envisaged maximum number of participants to the framework agreement: 43 IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 07/01/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 6 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 07/01/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: Note: the authority is using eTenderwales to carry out this procurement process. To obtain further information record your interest on Sell2Wales at [12]https://www.sell2wales.gov.wales/search/search_switch.aspx?ID=97722 The Contracting Authority does not intend to include any community benefit requirements in this contract for the following reason: Community Benefits does not apply due to the structure of the framework. Alternative considerations to economic and social support have been included within the tender documents. (WA Ref:97722) The buyer considers that this contract is suitable for consortia. VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Rhondda Cynon Taf CBC Postal address: The Pavilions, Clydach Vale Town: Tonypandy Postal code: CF40 2XX Country: United Kingdom Internet address: [13]http://www.rctcbc.gov.uk/ VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: Any contract award will be conditional on the Contract being approved in accordance with the Councils internal procedures and the Council being generally able to proceed and will allow the statutory period of a minimum of 10 calendar days to elapse before sending confirmation of contract award to the successful tenderer. VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 28/11/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de