Öffentliche Ausschreibungen Öffentliche Ausschreibung Auftragsbekanntmachungen

Ausschreibungen, tagesaktuell
Ausschreibung: DeutschlandDeutschland
Ausschreibung: Ingenieure u. ArchitektenIngenieure u. Architekten
Ausschreibung: EDV, Hardware, SoftwareEDV-Hard- u. -Software
Ausschreibung: Hochbau, Tiefbau, Trockenbau, BauBauausschreibungen
Ausschreibung: Regionale ÜbersichtRegionale Übersicht
Kostenlose Services
Ausschreibung: Gastzugangkostenloser Gastzugang
Ausschreibung: Suche mittels CPV-CodesAusschreibungssuche mittels CPV-Codes
Ausschreibung: eMail, automatische, tagesaktuellAusschreibungen per eMail, automatische, tagesaktuell
Ausschreibung: Suchprofil, individuell, mit ErgebnisübersichtSuchprofil, individuell, mit Ergebnisübersicht
TED Online ZugangTED-DB Online Zugang
BfAI Online ZugangBfAI-DB Online Zugang
Ausschreibung: TED - Alert, Leistungen/PreiseLeistungen/Preise, TED - Alert ab EUR 10,-/Monat
Ausschreibung: Anmeldung zu TED-AlertAnmeldung zu TED-Alert
Ausschreibung: Anmeldung zu BfAI-AlertAnmeldung zu BfAI-Alert
Info / Datenquellen / Datenbeschreibungen
Ausschreibung: Info zu TED-Alert und BfAI-AlertInfo TED-/BfAI-Alert
Ausschreibung: DatenbeschreibungDatenbeschreibung TED
Ausschreibung: CPV-Codes, Klassifizierung von Ausschreibungen in TED-DBTED-DB; CPV-Codes
Ausschreibung: SIC-Codes, Klassifizierung von Ausschreibungen in BfAI-DBBfAI-DB; SIC-Codes
Ausschreibung: VeröffentlichenAusschreibungen veröffentlichen
Ausschreibung: Integrieren Sie eine Ausschreibungsabfragen auf Ihrer Websitelink2us
RSS Feed 'Aktuelle Ausschreibungen / Auftragsbekanntmachungen    RSS Feed
    NewsReader Download
Ausschreibung: KontaktKontakt
Ausschreibung: DokumentenlieferserviceDokumentenlieferservice im Auftrag des AAVEG
Ausschreibung: LinksLinks
Ausschreibung: ImpressumImpressum
Ausschreibung: FirmenprofilFirmenprofil

Ausschreibungen u. Aufträge: Computerzubehör - UK-London
Dokument Nr...................: 148688-2004
Veröffentlicht................: 04.09.2004
  I.1)	Offizieller Name und Anschrift des öffentlichen Auftraggebers: City
  of Westminster, Att: Linda Pinder, Westminster Accord, 4th Floor, City
  Hall, 64 Victoria Street, UK-London SW1E 6QP. Tel.: 020 7641 3173. Fax:
  020 7641 3116. E-mail: Lpinder@westminster.gov.uk.
  II.1.8.1)  Gemeinsames Vokabular für öffentliche Aufträge (CPV): 30217200.
  Beschreibung: Computerzubehör.
  IV.3.3)  Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder
  Teilnahmeanträge: 40 Tage nach Versendung der Bekanntmachung.
  IV.3.5)  Sprache oder Sprachen, die für die Angebotslegung oder
  Teilnahmeanträge verwendet werden können: Englisch.
  I.1)	Official name and address of the contracting authority: City of
  Westminster, Att: Linda Pinder, Westminster Accord, 4th Floor, City Hall,
  64 Victoria Street, UK-London SW1E 6QP. Tel.: 020 7641 3173. Fax: 020
  7641 3116. E-mail: Lpinder@westminster.gov.uk.
  I.2)	Address from which further information can be obtained: As in I.1.
  I.3)	Address from which documentation may be obtained: As in I.1.
  I.4)	Address to which tenders/requests to participate must be sent: As
  in I.1.
  I.5)	Type of contracting authority: Regional/local level.
  II.1)  Description
  II.1.2)  Type of supplies contract: Purchase.
  II.1.4)  Framework agreement: No.
  II.1.6)  Description/object of the contract: Supply of computer and
  facsimile consumables.
  II.1.7)  Site or location of works, place of delivery or performance:
  Various sites and locations within the City of Westminster.
  II.1.8)  Nomenclature
  II.1.9)  Division into lots: No.
  II.1.10)  Will variants be accepted: Yes.
  II.2)  Quantity or scope of the contract
  II.2.1)  Total quantity or scope: Various as requested, call off orders.
  II.3)  Duration of the contract or time limit for completion: Starting:
  1.4.2005 - Ending: 31.3.2007.
  III.2)  Conditions for participation
  III.2.1)  Information concerning the personal situation of the
  contractor, supplier or service provider and information and formalities
  necessary for the evaluation of the minimum economic, financial and
  technical capacity required: 1. Details of company registration, it
  profile and management structure.
  2. Copy of audited and published accounts for the last 3 years trading.
  3. Details of similar supply contracts, including their scope, duration
  and approximate annual value.
  4. Details of 3 referees, with whom you have a current contract,
  including full address, telephone and fax numbers and contact names.
  5. Copy of product catalogue including details of all recycled /
  re-manufactured products available.
  6. Details of contact name, e-mail address for correspondence, business
  address and contact telephone number.
  III.2.1.1)  Legal position - means of proof required: As in III.2.1).
  III.2.1.2)  Economic and financial capacity - means of proof required: As
  in III.2.1).
  III.2.1.3)  Technical capacity - means of proof required: As in III.2.1).
  IV.1)  Type of procedure: Restricted.
  IV.2)  Award criteria: The most economically advantageous tender in terms
  Criteria as stated below:
  1: quality;
  2: price;
  3: delivery;
  4: re-cycled / re-manufactured goods.
  In descending order of priority: Yes.
  IV.3)  Administrative information
  IV.3.3)  Time-limit for receipt of tenders or requests to participate: 40
  days from dispatch of notice.
  IV.3.4)  Dispatch of invitations to tender to selected candidates:
  Estimated date: 1.12.2004.
  IV.3.5)  Language or languages in which tenders or requests to
  participate can be drawn up: English.
  IV.3.6)  Minimum time frame during which the tenderer must maintain its
  tender: 120 days from the deadline stated for receipt of tenders.
  IV.3.7)  Conditions for opening tenders
  IV.3.7.2)  Date, time and place: 2.12.2004-12.00.
  Westminster City Hall.
  VI.1)  Non-mandatory notice: Yes.
  VI.3)  The contract relates to a project/programme financed by EU funds:
  VI.4)  Additional information: The contracting authority intends to use
  an electronic reverse auction in this procurement exercise.
  II.3) Duration of the contract or time limit for completion: 24 months
  from the award of the contract.
  IV.1.4) Envisaged number of suppliers which will be invited to tender:
  minimum: 6.
  VI.5)  Date of dispatch of this notice: 31.8.2004.
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
   Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung ausschreibung Ausschreibungen Ingenieure Öffentliche Ausschreibungen Datenbank Öffentliche Ausschreibungen Architekten Öffentliche Ausschreibungen Bau